11 Mar 2010

It's Here To Claim You Now

                             
                                            ASHES dIVIDE                                    30 SECONDS TO MARS
 
                           
                                        "Denial Waits"                      vs.                     "The Kill"         

Tällä viikolla keskenään taistelevat 30 Seconds To Mars ja Ashes Divide. 30 Seconds To Mars taitaa olla lähes kaikille tuttu. Kyseessähän on siis näyttelijä Jared Leton, hänen veljensä Shannonin sekä Tom Milicevicin muodostama bändi. Ja kyllä, kyseisen bändin keikalle olen menossa huomenna, Helsingin Jäähallille. Viimekertainen Suomen keikka jäi osaltani väliin, joten tällä kerralla sama ei tule toistumaan. Ashes Divide puolestaan on A Perfect Circle -bändin kitaristina tunnetun  Billy Howerdelin oma bändi, joka näki päivänvalon muutama vuosi APC:n tauon jälkeen. Siitäkin huolimatta, että olen pian menossa 30 STM:n keikalle, niin "Denial Waits" on minun mielestäni näistä kahdesta biisistä parempi. Valinta oli tosin kovin vaikea, lauantaina saatan olla jo eri mieltä. Osaan näköjään tehdä tästä valitsemisesta itselleni hyvin vaikeaa..Taidan lopettaa kokonaan oman mielipiteeni ilmaisemisen tässä kyseisessä asiassa ja odotan kiinnostuksella, mitä mieltä te biiseistä olette.

(kuvat: googlen kuvahaku)

7 comments:

  1. Tykkäsin kyllä tuosta Denial Waitsista (mukava uusi tuttavuus koko bändi), mutta pakko antaa ääni 30stm:lle, koska sitä oon kuitenkin kuunnellut ja The Kill on niin hieno biisi, vaikka jossain vaiheessa kuuluikin vähän turhan usein radiosta.

    ReplyDelete
  2. Mullekin Ashes Divide oli uusi juttu ja vaikuttaa varsin lupaavalta, mut kuten Idakin, myös mä annan pisteet vanhemmalle tutulle. Tuttuussyistä, of course.:p Vaan se oli vasta EILEN, ku tajusin kuka Marsissa laulaa (luin netti-Iltsikasta) ja olin pudota nojatuolista kaikesta hämmästyksestä. Miten oon voinu olla tietämättä?!:D Tässä sen näkee miksi pitäisi aina tasaisin väliajoin vierailla edes Wikipediassa tai katella musavideoita YouTubesta, jos sattuu tykästymään johonkin bändiin... Tosin vaikka ton musavideonkin oon tuhannesti töllössä nähny, en oo silti tajunnu, että toi emokidiltä näyttävä otus on se sama, joka on leffoihinki eksyny. Look on nii erilainen, ettei tosikaan. Muhun ei oikein iske noin vanhat miesmeikit, täytyy myöntää.:p

    ReplyDelete
  3. Äsh, VAHVAT miesmeikit eli emolook, siis. x)

    ReplyDelete
  4. Reps Bemarylle :D Ja mä kun luulin olevani todella myöhässä, kun vasta tokan levyn jälkeen sain kuulla koko bändistä ja siitä kuka siinä laulaa.. x)

    Ja niin. Menee taas mututuntumalta, koska en pysty töissä kuunteleen ku kuulokkeet on paskana. Tai mutu ja mutu, kuiteski tiiän molemmat, en vaan tota AD'ta niin hyvin muista. Mut mitä siitä noin ylipäätään tulee mieleen, niin enpä ko. bändistä hirmusti välitä. Ihan hyvää musiikkia, mut ei kuitenkaan iske puoliksikaan samalla tavalla ku esim 30stm.

    Ja koska muhun vetoaa aina a) Bemun mainitsema emolook ja b) poikarakkaus (Killin videon eräs kohta krhm), niin valitsen toki tänään täysillä rokkaavat marsilaiset :)

    ReplyDelete
  5. Minun täytyy kyllä kallistua Ashes Dividen puolelle. Bändinä 30 Seconds to Mars on hieman tutumpi ja vaikka se musiikki on mielestäni ihan hyvää ja Jared Leto on ihana, mutta jotenkin tuo Ashes Divide tuntuu paremmalta.

    ReplyDelete
  6. Tää on niin selvä! Mä en saanut minkäänlaista tarttumapintaa tuohon Denial Waitsiin. Siinä ei ole voimaa samalla tavalla kuin mahtavassa The Killissä. Toisaalta epistä sille, kun The Kill on jo ennestään hyvin tuttu. Olisi se valinta kuitenkin kallistunut aika varmasti The Killiin.

    ReplyDelete
  7. Ida: Juu, Ashes Divide ei ole kovin tunnettu bändi.

    Bemary: Eikäää, hih :D

    bubble: (meinaan aina kirjottaa bubbel :D) No joo, krhm todellakin..

    Anzi: Jee, hyvä Anzi! :D

    J: Mä olen jotenkin ehkä kuullut The Killin puhki jo..Tosin keikalla se iski taas ja kovaa mut..

    ReplyDelete

Say hello, we'll appreciate it!